اندیشه سازان

محلی برای تجدید خاطرات اندیشه سازانی ها

اندیشه سازان

محلی برای تجدید خاطرات اندیشه سازانی ها

خبر خوب

دوستان عزیز

بنا به پیام های بسیار زیادی که از شما دوستان عزیز دریافت کردم مبنی بر اینکه دنبال نسخه کاغذی و یا پی دی اف کتابهای اندیشه سازان می گردید، تصمیم گرفتم نسخه پی دی اف کتابهای موجود را تهیه و در اختیار عزیزان قرار دهم.
برای تهیه این فایل ها عضو کانال تلگرام اندیشه سازانی ها شوید:
https://t.me/andishesazaniha

نظرات 1 + ارسال نظر
صهبا سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 11:21

سلام وقتتون بخیر. من با دیدن کانال تلگرامتون کلی ذوق زده شدم چون من عاااااشق کتابای اندیشه سازان بودم ولی متاسفانه پیغام می ده که همچین کانالی وجود نداره. آیا آدرسش ایراد داره یا چی؟ لطفا لطفا هر چی کتاب از اندیشه سازان دارین یه جا آپلود کنین.
پیشاپیش مرسی و امیدوارم همیشه خوب باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد